گزارش تمرين استقلال
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

رحمتي برگشت، نظري جانشين عمران‌زاده شد؛

گزارش تمرين استقلال


تمرين تيم فوتبال استقلال تحت تاثير مراسمي که اين باشگاه براي ايام شهادت در نظر گرفته بود، برگزار شد.


 تيم فوتبال استقلال از ساعت 19:30 امروز برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را جهت ديدار مقابل سپاهان پيگيري کرد.

در تمرين امروز آبي‌پوشان ساموئل، جمشيديان و بيک‌زاده غايب بودند و بقيه بازيکنان زير نظر کادر فني به تمرين پرداختند. جمشيديان و بيک‌زاده به دليل مصدوميت در بازي با سپاهان غايب خواهند بود و ساموئل به دليل دريافت کارت قرمز در بازي گذشته نمي‌تواند آبي‌پوشان را همراهي کند.

*خسرو حيدري که در تمرينات چند روز گذشته به دليل آسيب‌ديدگي غايب بود امروز بدون مشکل پا به پاي ساير بازيکنان به تمرين پرداخت.

*قبل از شروع تمرين پژمان منتظري، تيموريان، نيکبخت و صادقي مشغول بازي آقاوسط بودند که کرکري بيش از حد بين اين چهار نفر جالب توجه بود.

*هنگامي که هنوز تمرين آغاز نشده بود مسئولان باشگاه و همچنين کمپ استقلال با نصب بلندگو در ورزشگاه مشغول پخش موسيقي مربوط به عزاداري ايام شهادت بودند.

*اميرحسين صادقي و پژمان نوري به همراه فرزندان خود مثل چند روز گذشته به محل تمرين آمدند. جالب اينجا بود که محمدمهدي نظري جانشين عمران‌زاده شد و با پسر پژمان نوري شوخي مي‌کرد.

*منصور پورحيدري، ميرشاد ماجدي، امير عرب، شاهرخ بياني، سيروس دين‌محمدي و حجت‌الاسلام مالک از ميهمانان ويژه تمرين امروز بودند.

*حدود 150 نفر از طرفداران استقلال در تمرين امروز اين تيم حاضر بودند.

*سيد مهدي رحمتي که روز گذشته در تمرين استقلال شرکت نکرده بود امروز به کمپ مرحوم حجازي آمد و پا به پاي ساير بازيکنان به تمرين پرداخت.

*در بخش اول تمرين امروز بازيکنان زير نظر حاج‌قاسم به تمرين پرداختند. سپس بازيکنان در غالب گروه‌هاي چند نفره بازي آقاوسط انجام دادند و در بخش پاياني فوتبال درون‌تيمي را پشت سر گذاشتند که سرمربي استقلال در اين فوتبال حاضر بود و توصيه‌هاي لازم را به بازيکنان انجام مي‌داد. ستار همداني نيز جزو کساني بود که در فوتبال درون‌تيمي حاضر بود. فرهاد مجيدي که در جريان فوتبال درون‌تيمي در گروه سبز قرار داشت کمي زودتر از ساير بازيکنان به تمرينش پايان داد. درخشش مهدي نظري در زدن ضربات آخر در تمرين امروز قابل توجه بود و اين بازيکن در چند صحنه موقعيت‌هاي تک به تک را تبديل به گل کرد.

*مجيد صالح و حاج‌قاسم در حاشيه تمرين امروز براي دقايقي با امير عرب به صحبت پرداختند.

*مسئولان باشگاه استقلال در پايان تمرين امروز به مناسبت شهادت امام علي(ع) برنامه‌هاي فرهنگي و عزاداري را در نظر گرفتند که برخي بازيکنان اين تيم قبل از مراسم افطار در آن شرکت داشتند.

*تمرينات تيم استقلال فردا مجددا از سر خواهد گرفته شد و آبي‌پوشان روز پنج‌شنبه در ديدار هفته دوم به مصاف سپاهان خواهند رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 539
بازدید کل : 41269
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!